25.1.09

New year's 1st salad

Δυστυχώς, μάλλον είμαι τόσο ασυνεπής ή και τεμπέλης ταυτόχρονα, που με στεναχωρεί και από την άλλη παρατηρώ τους ήχους να περνάνε από μπροστά μου και να μην κάνω τίποτα για να τους παγιδεύσω...Μια υπόσχεση θα ήθελα να δώσω στον εαυτό μου για αυτή τη νέα χρονιά και ελπίζω να την τηρήσω επιτέλους. Να είμαι πιο συνεπής με τον εαυτό μου και να προσπαθήσω να συγχρονίσω τις προθέσεις με τα πεπραχθέντα μου.(Μάλλον βαρέθηκα να λειτουργώ σαν Μεξικάνος)...Ως μικρή αποζημίωση μπορώ να παραθέσω την πρώτη συλλογή από διάφορους ετερόκλητους και μη ήχους και ρυθμούς μαζί με τον Γενάρη που φεύγει σιγά - σιγά χωρίς καν να τον πάρω χαμπάρι όπως μάλλον και οι περισσότεροι (ίσως είναι τόσο βαρετός μετά από την υποτιθέμενη "φασαρία" των εορτών)...


Παραθέτω απλά και ταπεινά το playlist και καλή ακρόαση...


1. David Holmes - I Heard Wonders
2. Loveninjas - I wanna be like Johnny C
3. The Bicycles - Walk Away (from a Good thing)
4. The Floor Is Made Of Lava - Told Her I'm from Compton
5. Parka - Disco Dancer
6. The Faint - I Disappear
7. Glenn A. Larson & Stu Phillips - Knight Rider
8. Metronomy - On The Motorway
9. Kavinsky - Testarossa Overdrive (SebastiAn)
10. Midnight Juggernauts - 45 & Rising
11. Galactic Boys - men must explore
12. I-F - Take a chance(Mr. Flagio)
13. Ted & Francis - I Wish I Was A Polar Bear
14. bunny lake - strobe love
15. SebastiAn - Momy (Erol Alkan’s Simple, Yet Effective Edit)
16. Thieves Like Us - Drugs In My Body (The Bang Gang Deejays Remix)
17. Bloc Party - One Month Off (Metal On Metal Remake)
18. IAMX - Spit It Out (DESIGNER DRUGS REMIX Extended Version)
19. The Presets - I Go Hard, I Go Home
20. Lovers Electric - Could This Be (Sam la More remix)
21. Little Boots - Love Kills (Buffetlibre VS Sidechains Remix)
22. Voltaire Twins - D.I.L.

DOWNLOAD New year's 1st salad


No comments:

SYNC ME @ SYNC