11.12.11

blogovision #09

#09 Those Dancing Days - Daydreams & Nightmares"

γουσταρω γυναικες να τσιριζουν, να βογκανε, να τραγουδανε, ακομα και να γκρινιαζουν μετα απο πεντε ωρες σε ενα κουβουκλιο αυτοκινητου...εισαι ανωμαλος...μπορει...γουσταρω γυναικες να χαϊδευουν μπασα, κιθαρες, μικροφωνα, πουλια (και πουτσες αν το θελεις), πληκτρα απο συνθεσαϊζερ...εισαι ανωμαλος...μπορει...μου τη δινουν οι γυναικες με τσιχλα και μου τη δινει κι ο θορυβος της τσιχλας οταν τη μασανε και αναδυεται ολη αυτη η συνθετικη εσανς φραουλας, μεντας, δροσιας...ασε ρε κοπελα μου το σαγονι ελευθερο, μη το καταπιεζεις για ενα τετραγωνικο εκατοστο με αραβικο κομμι (το γραφει στη συσκευασια αυτο)...εισαι ανωμαλος...εισαι τοσο ομορφη. οχι, ψυχωτικος ειμαι και οταν ακουω το κλιτς κλιτς θα ηθελα να εχω ενα σεσουαρ που να εχει δουλεψει στο τερμα για μια ωρα και να το χωσω μεσα στο στομα...να λιωσει η τσιχλα μαζι με τα ουλα, την αμυγδαλη και να τιναχτουν ολα τα σφραγισματα μεσα στο μετρο...εισαι ανωμαλος...μισο λεπτο να βαλω τα ακουστικα.
τωρα φαε και διογκωμενη πολυστερινη, στα αρχιδια μου σε γραφω...θα ακουσω το daydreams & nightmares...μυρισε ανοιξη, προωρα, σαν την εξ' αγνοιας εκσπερματιση δωδεκαχρονου...

και πιο παλια...
20. Brilliant Colors-"Again and Again"
19. Help Stamp Out Loneliness-"Help Stamp Out Loneliness"
18. Com Truise-"Paper Crush"
17. Letting Up Despite Great Faults - "Paper Crush"
16. Ladytron - "Gravity The Seducer"
15. Mogwai - "Hardcore Will Never Die, But You Will"
14. Washed Out - "Within & Without"
13. Holy Ghost! - "Holy Ghost!"
12. Cults - "Cults"
11. The Pains Of Being Pure At Heart - "Belong"
10. Pigeon Detectives - "Up Guards & At 'Em!"

No comments:

SYNC ME @ SYNC