27.7.12

unfold story

μια ωρα διαδρομης σε ενα λεωφορειο. απο τη μια ακρη στην αλλη...πηγαινω, πηγαινω, πηγαινουν. καποιοι παντα θα μενουν πισω. δεν μπορω να ξερω αν μου ειναι γραφτο ή αν το επιδιωκω, αλλα τυχαινει να παιρνω το λεωφορειο απο την αρχη της διαδρομης πολυ συχνα. χωρις λογο. μου αρεσει να ειναι αδειο, δικο μου. καποιες αλλες φορες στο νυχτερινο δρομολογιο, αλλες στο ξημερωμα. οι ιδιες αντιδρασεις απο διαφορετικες φατσες. εδω και καιρο η νυχτα γινεται παρεα μου, σε στασεις λεωφορειων με κανεναν εως εναν, περιμενοντας αλλοτε νυσταγμενος κι αλλοτε ξαγρυπνος το ξημερωμα να μου βασανισει την οραση...μπρεκφαστ ατ τιφαννυς χωρις ξυπνητηρι. τα ακουστικα πλεον ενα με το κρανιο μου (ουτε 24ωρη χοτλαϊν να ημουν).
παρατηρω ανθρωπους, παλι. συμμετεχουν σε ενα ατερμονο υπερ-αστικο βιντεο-κλιπ. βιαστικα αναζητουν κενες θεσεις σε ενα αδειο οχημα. ολοι στατιστικα ψαχνουν μια θεση για αυτους και παντα μια εξτρα αδεια διπλα τους. να χωρεσουν τι; τον εγωισμο τους, τη μοναξια τους, την απωλεια τους...παρακαλω να δω καποιον αγνωστο να κατσει διπλα σε εναν αλλον, κι ας ειναι ολες οι αλλες κενες. απλα για να ειναι διπλα. οσο παει και οι αποστασεις μεγαλωνουν, τοσο επικινδυνα που στο τελος θα περνα ο ενας μεσα απο τον αλλον αναιμακτα, ανωδυνα...ονειρευομαι ανθρωπους να προχωρανε και να ανταμωνουν με αλλους αγνωστους. να γινονται "μαζι". πολυ χιππηκο;(!)...οχι ρε μαλακα! ποτε μου δεν υπηρξα, χιππης, χιτης ή χιππστερ. χι σκετο ναι. αναποφασιστος ναι...κι εγω πιανω τον εαυτο μου να δειλιαζει. ριχνω κλεφτες ματιες σε κοσμο που πολλες φορες θα ηθελα να δοκιμαζα να τους πω κατι παραπανω. θα μου πεις, γιατι. ετσι, για να εξαντλησω τα ορια της ανεκτικοτητας που κουβαλανε.
το λεωφορειο πλεον γεμισε. ολοι εχουν απο μια θεση κι απο μια κενη διπλα τους. απεγνωσμενα καποιος ψαχνει να βρει. προτιμα να σταθει ορθιος. εκει αποφασισε να δημιουργησει το προσωρινο του κενο. ρωταω τον εαυτο μου, ποσο λεπτη ειναι η γραμμη οπου περνωντας την, προσδιδει η μοναξια ποντους στην ελευθερια. ποιο ειναι το τιμημα για την αγορα του κενου μας χωρου...
πανυψηλα τσιμεντενια κουτια με διασπαρτα αχνα φωτα, λευκα, κιτρινα...γεματα συναισθηματα. κι εκει αναμεσα στριμωγμενη η ελευθερια. σε λιγο φτανω στο τερμα, σε λιγο θα εχω πανω μου αυτη την ονειρικη αισθηση της ιδρωμενης σαρκας που με κολλαει πανω στο γαμω-μπλουζακι. ολοι βιαστικα κατεβαινουν και πιανουν απο ενα σμαρτφοουν...ηγκικεν η ωρα της απολυτης ελευθεριας.
σε λιγες μερες φορτωνουμε την παλια βαλιτσα με μπλεκ, φυσσοκαλαμο, τις "διακοπες μου", ελβιελες και το βελαμος και ραντεβου στα ΚΤΕΛ στερεας ελλαδος. παμε χωργιο...
και το πλαιυ-λιστ


Arrange - Sides
Big Wave Riders - Waiting In The Wings (κι ομως υπαρχει surf στη Φινλανδια)
Gung Ho - Side by Side
Holy Esque - Rose
Kap Bambino - Devotion (η επιθετικοτητα της μητρας ξαναχτυπα)
Milano Sun - Vertigo (καλη σουηδικη ποπ)
Night Surgeon - You and Me
Nouveau Velo -What To Do
Queen Sea Big Shark - Glow In The Dark (αν οι Yeah Yeah Yeahs γεννιοντουσαν στο πεκινο και τους εκανες αφρολουτρο με drum machine απο τα δυο)
Queen Sea Big Shark - Hard Heart
Queen Sea Big Shark - Kiss!Kill!Bang!
Queen Sea Big Shark - Love Is Pop
Seven Year Itch - Ern Champion
Slowdance - Boyfriend
The Bilinda Butchers - Crystal Tears
Utidur - Grasping For Air
Wild Nothing - Nocturne (επισης φαβορι για τη φετινη δεκαδα, απλοϊκη και οχι απλη ποπ...κολλησα)
Wild Nothing - Only Heather
αντε και καλο σνοουμπορντ μουνοπανα!

1 comment:

lemonostiftis said...

καλές διακοπές φίλε. στο ΚΤΕΛ για το χωριό. από την αφετηρία στο τέρμα και εκεί.

SYNC ME @ SYNC